Skip to Content

איך מודדים טבעת

איך מודדים טבעת בחמישה צעדים פשוטים

טבעת היא אחת המתנות המיוחדות שאפשר להעניק לאישה או לגבר. היא הרבה יותר מפריט נוסף שנמצא בקופסת התכשיטים והיא אומרת רבות על מי שעונד אותה ועל מי שהעניק אותה במתנה. מאז ומתמיד עלתה השאלה איך למדוד מידת טבעת לפני קנייתה. המשימה יכולה להיראות מורכבת או אפילו קצת מפחידה אך כל שידרשו לכם הם חמישה צעדים פשוטים.

צעד ראשון – הבאת ה”כלים” הנדרשים

הצעד הראשון רק נראה מבהיל אך שלא כמו פעולות רבות שנעשות שדורשות כלים שלא לכולם יש בבית, במקרה של מדידת האצבע, אפשר לעשות זאת באמצעים שנמצאים בכל בית. בשלב זה תצטרכו עט, חתיכת חוט לא גדולה וסרגל מדידה סטנדרטי.

צעד שני – איתור הנקודה המתאימה

חשוב לדעת איך מודדים טבעת במקום ובזמן המתאים. קודם כל צריך לשים לב שלכל אצבע עובי שונה וגם לכל אצבע בכל יד עובי שונה ולכן חשוב למדוד את האצבע הנכונה. נתון שעשוי להישמע מפתיע הוא שהעובי של האצבע משתנה לאורך היום ובדרך כלל בלילה האצבעות רחבות יותר ולכן כדאי ללפף את החוט בשעות הערב על האצבע המיועדת לטבעת.

צעד שלישי – סימון החוט

זוהי פעולה פשוטה מאד. יש ללפף את החוט סיבוב אחד מסביב לאצבע, בלי לחזק או למתוח אותו ואפשר להשאיר מרחב קטן. את נקודת המפגש של החוט עם עצמו יש לסמן באמצעות העט.

צעד רביעי – מדידת החוט

כדי לגלות איך בודקים מידה של טבעת יש להסיר את החוט ופשוט למתוח אותו לצד הסרגל ולראות מה גודל קוטר האצבע. יש לזכור כי המידות אינן גדולות במיוחד ועוד דבר שחשוב לשים לב אליו הוא שבחלק מהמקרים הטבעות מוצגות במילימטרים ובחלק באינצ’ים (מידה הנפוצה יותר בצפון אמריקה).

צעד חמישי – השוואה לטבלת המידות

כל מידת טבעת מתאימה לקוטר במילימטר. המידות מתחילות בספרה שש ועולות כלפי מעלה (הטבלה מתייחסת למידות נשים וגברים). אלו המידות הנהוגות בישראל לפי מילימטרים:

  • קוטר 46 מ”מ תואם מידה 6
  • קוטר 47 מ”מ תואם מידה 7
  • קוטר 48 מ”מ תואם מידה 8
  • קוטר 49 מ”מ תואם מידה 9

אם ידועה לך מידת האצבע במידות אמריקאיות או אירופאיות, כל שיש לעשות הוא להשוות אותן לישראליות או להתייעץ עם החנות המתמחה בטבעות.

איך מודדים טבעת לצורך רכישה באינטרנט?

בחודשים האחרונים נעשות יותר רכישות באינטרנט והשאלה איך לדעת מידת טבעת הפכה להרבה יותר אקטואלית. הדבר הראשון שכדאי לעשות לפני רכישת הטבעת הוא לדעת שאין סיבה לדאגה וברגע שמדובר בחנות אמינה, בטוחה ומאובטחת, אפשר לבצע את הרכישה. לאחר מכן כדאי מאד לבצע מדידה של האצבע, לבחור את הטבעת ואם יש צורך גם להתייעץ עם צוות החנות.

כיוון שיכולות להיות חששות ובעיקר בפעמים הראשונות של קניית הטבעת, כדאי לבדוק כי החנות מציעה אפשרות החלפה או החזר של המוצר (והחזר כספי כמובן) במקרה של אי התאמה. קל לדעת איך מודדים קוטר טבעת גם בבית אך לפעמים הכי חשוב לשים לב אליו הוא שגם אם המדידה לא מושלמת אפשר יהיה להחזיר את הטבעת או לבצע תיקונים במידת הצורך.

ברינגר תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי שעונים ותכשיטים לגברים ונשים. כל השעונים והתכשיטים המוצעים ברינגר הם מוצרי איכות שנבחרים בקפידה רבה ומוצעים לכם במחירים אטרקטיביים ותחרותיים ביחס למחירי השוק. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר עוד היום בטלפון 050-2017112.

לקולקציית הטבעות לנשים: לחצי כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן