Skip to Content

אתר שעונים – מה חשוב לדעת כשרוכשים שעון אונליין?

בבואכם לרכוש לעצמכם שעון חדש יתכן מאוד ותידרשו לערוך את הקנייה אונליין. בניגוד לרכישה בחנות, רכישת שעון באינטרנט עלולה לגרום לבלבול בנוגע לגודל השעון ביחס לגודל היד, בהתאמה מדויקת של הפרופורציות שלו עבורכם, כמו גם בפערים שעלולים להיות בין התמונה לבין המציאות. נכון, הדילמות הללו מלוות אותנו בכל רכישה אונליין, אולם נדמה כי כשמדובר בשעון זו ממש עלולה להפוך להיות משימה בלתי אפשרית. אז מה חשוב לדעת כשרוכשים שעון אונליין, ואיך בוחרים מאיזה אתר שעונים לקנות?

פרמטרים חשובים לקניית שעון באינטרנט

אחד היתרונות העיקריים של רכישת שעון באינטרנט הוא ההיצע הבלתי מוגבל שמוצע בו. בניגוד למה שמציעות חנויות שעונים לגברים, או חנויות שעונים לנשים, בהם מוצע מלאי מוגבל ולעיתים אף מצומצם מאוד, באינטרנט תוכלו להתרשם ממלאי עצום של שעונים, בכל הסגנונות, של כל המותגים ובטווח רחב ביותר של מחירים. ואולם, רכישת שעון אונליין יכולה כאמור להיות גם בעייתית – אי אפשר למדוד את השעון, לאחוז בו ולמשש אותו, כמו גם לוודא שהוא אכן תואם את הציפיות שלכם. אלה הדברים שבכל זאת אפשר לעשות לפני שמזמינים שעון באינטרנט על מנת להבטיח קנייה בטוחה:

  • ודאו שהאתר הוא בעל ותק ומוניטין – לפני שאתם רוכשים שעון באתר אונליין חשוב מאוד לוודא שמדובר באתר עם ותק ומוניטין. כשרוכשים שעון מקורי מדובר בהוצאה כספית לא זולה. על כן חשוב לוודא שאתם מזמינים מאתר מוכר ואהוב.
  • בדקו היטב את מדיניות ההחלפה וההחזרה – לפני שאתם רוכשים שעון באתר אונליין חשוב לוודא את תנאי הרכישה, ההחלפה וההחזרה, במידה ותזדקקו לכך. מכיוון שאין אפשרות לחוש את השעון במעמד הרכישה, חשוב שתהיה אופציה הולמת להחלפה או להחזרה במידה והוא לא יתאים לכם כפי שחשבתם.
  • בדקו כי מדובר בשעון מקורי – לפני שאתם רוכשים שעון באתר אונליין חשוב גם לוודא שמדובר בסחורה מקורית. הפרמטרים שמאפשרים לדעת אם מדובר בשעון מקורי או מזויף הם בעיקר האפשרות לראות בעיניים את רמת הגימור, איכות החומרים שממנו הוא עשוי, ולהרגיש שהמשקל שלו לא קל כמו נוצה. על מנת לוודא את כל אלה לא מספיק לראות תמונה של השעון, אלא פיזית לראות אותו ולמשש אותו. על כן חשוב לדעת שתוכלו להחזיר את השעון במידה ותגלו שהוא חלילה מזויף. בנוסף, ודאו שהשעון מגיע עם תעודת אחריות מקורית מהיצרן.
  • חפשו המלצות – המלצות הן דרך מצוינת לדעת אם האתר אכן מקיים את מה שהוא מבטיח. מומלץ לחפש המלצות ברחבי הרשת ולא רק באתר הרכישה עצמו.

מחפשים אתר אמין להזמנת שעונים?

באתר התכשיטים והשעונים Ringer  תוכלו להתרשם ממגוון השעונים המקוריים והאיכותיים לגברים ולנשים. באתר תוכלו למצוא שעונים ממגוון מותגים מובילים – Paul Rich, Vincero, Pierre Richardson, Homies, Tayroc London, Cluse, Paul Hewitt ועוד, עשויים מחומרים איכותיים שונים כגון זהב, כסף וגולדפילד. אנו דוגלים באיכות ובמקוריות המוצר, בעיצובים ייחודיים, במחירים אטרקטיביים ובשירות אישי.

מוזמנים לבקר באתר ולהתרשם ממגוון התכשיטים והשעונים האיכותיים שלנו – Ringer מעניקה לכם חוויית קנייה קלילה ונוחה במיוחד, עם משלוח עד הבית תוך שלושה ימי עסקים, על מנת לספק לכם את חוויית הקנייה הטובה ביותר. בקרו אותנו באתר או צרו קשר בדוא”ל Info@Ringers.co.il או בטלפון 050-2017112.

לקולקציית שעוני הנשים: לחצי כאן

לקולקציית שעוני הגברים: לחץ כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן