Skip to Content

שעונים מקוריים – איך נדע אם השעון מקורי או מזויף?

השפע וההיצע העצום שקיים היום בשוק השעונים, עם כל המבחר הגדול של המותגים והעיצובים, עלול להוביל לא פעם לבלבול בנוגע לשאלה – האם מדובר בשעון מקורי או מזויף? למעשה, כמו בכל תחום האופנה, גם זה של ההלבשה, התיקים או ההנעלה, אנו חשופים כיום למגוון עצום של זיופים. חלקם טובים יותר וחלקם פחות, אך למעשה הרבה פעמים נדמה שאין לנו דרך לדעת אם אכן מדובר בשעון מקורי. אז איך נדע לזהות שעונים מקוריים?

מה הבעיה בשעון מזויף?

באופן כללי אין בעיה עקרונית אם אתם מעוניינים מראש לרכוש שעון מזויף. יש סיבות רבות לרכישה שכזו, למשל חוסר רצון להתחייב לשעון אחד ויחיד, כאשר במידה ורוכשים שעון מזויף ניתן לרכוש הרבה ובזול. הבעיה מתחילה כאשר אתם סבורים שאתם קונים שעון מקורי, ולמעשה מדובר בשעון מזויף שרכשתם ללא ידיעתכם. חשוב לדעת כי בעוד שבשווקים רבים בעולם, למשל במזרח הרחוק, זיוף מותגים הוא עניין שמודעים אליו והוא אף מגולם במחיר, בארץ ישנו שוק רחב של שעונים מזויפים שנמכרים במחיר של השעון המקורי וללא ידיעתו של הצרכן. לכן יש לשים לב שאתם מקבלים את התמורה הראויה לכסף שהשקעתם.

איך נדע שמדובר בשעון מקורי?

  • גימור וחומרים איכותיים – שעון מקורי יהיה בעלי רמת גימור גבוהה שניתן לשים לב אליה בקלות כשבוחנים את השעון. כמו כן, שעון מקורי יהיה עשוי מחומרים איכותיים ויהיה כבד יותר ביחס לשעון מזויף. הפרטים הקטנים הללו יהיו בולטים במיוחד אם תוכלו להתרשם מהשעון לפני הרכישה, מה שהופך למשימה מורכבת יותר לזהות שעונים מקוריים באינטרנט.
  • אחריות מהחנות ומהיצרן – על מנת בכל זאת לרכוש שעון מקורי אונליין, יש לשים לב היטב לתנאי ההחלפה והאחריות של המוצר. כך תוכלו להחזיר את השעון במידת הצורך לאחר שתתרשמו ממנו. כמו כן, שעון מקורי לרוב יגיע עם תעודת אחריות מקורית מהיצרן. שימו לב שהאחריות בשעוני יוקרה לרוב מגיעה בשפת המקור ופעמים רבות זה יהיה סממן לכך שהשעון שרכשתם הוא אכן שעון יוקרה מקורי.
  • מראה האריזה והפרטים הקטנים – כמו בכל מוצר מקורי שתרכשו במהלך חייכם, שעוני יוקרה מקוריים יהיו בעלי אריזה מושקעת ויוקרתית, ללא טעויות ברמת הגימור של האריזה או הפרטים הקטנים שמרכיבים אותה. אם אתם שמים לב שהאריזה והפרטים הקטנים נראים לא לגמרי איכותיים, כנראה כמדובר בשעון מזויף וכדאי לוותר על הרכישה.

מחפשים שעון מקורי ואיכותי לגבר או ולאישה?

באתר התכשיטים והשעוניםRinger  תוכלו להתרשם ממגוון השעונים המקוריים והאיכותיים לגברים ולנשים. באתר תוכלו למצוא שעונים ממגוון מותגים מובילים – Paul Rich, Vincero, Pierre Richardson, Homies, Tayroc London, Cluse, Paul Hewitt ועוד, עשויים מחומרים איכותיים שונים כגון זהב, כסף וגולדפילד. אנו דוגלים באיכות המוצר, בעיצובים ייחודיים, במחירים אטרקטיביים ובשירות אישי.

מוזמנים לבקר באתר ולהתרשם ממגוון התכשיטים והשעונים האיכותיים שלנו – Ringer מעניקה לכם חוויית קנייה קלילה ונוחה במיוחד, עם משלוח עד הבית תוך שלושה ימי עסקים, על מנת לספק לכם את חוויית הקנייה הטובה ביותר. בקרו אותנו באתר או צרו קשר בדוא”ל Info@Ringers.co.il או בטלפון 050-2017112.

 

לקולקציית שעוני הנשים: לחצי כאן

לקולקציית שעוני הגברים: לחץ כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן