Skip to Content

סט שעונים לגבר ולאישה – התאמה מושלמת בין שעון לתכשיטים

כאשר אתם ניגשים לבחירת שעון חדש, בדרך כלל עולה הצורך בהתאמה אסתטית מדויקת בין השעון המעטר, כמו צמיד, את פרק כף היד, לבין יתר התכשיטים שאתם עונדים. ההתאמה בין השעון לבין התכשיטים האחרים, בין אם מדובר בצמידים, בעגילים או בשרשראות, הן לנשים והן לגברים, אמורה להיות מדויקת כמו כפפה ליד העונדת אותם, תרתי משמע. על כן, חברות יוקרה רבות שמעצבות שעונים, מעצבות לא פעם גם סט תכשיטים תואם שניתן לרכוש ביחד עם השעון. כך תוכלו להבטיח שתהיה התאמה מושלמת בין השעון לבין שאר התכשיטים שלכם.

איך לבחור סט שעון ותכשיטים? 

השעון שאתם עונדים הוא תכשיט בפני עצמו. לכך יש לסגנן גם את המראה הכללי של היד בהתאמה אליו. על כן במקום להתאים שעון לתכשיטים הקיימים, מה שעלול להיות משימה מורכבת, כדאי לשקול לרכוש סט תכשיטים לנשים או סט תכשיטים לגברים – הכולל ברוב המקרים שעון וצמיד תואמים. אם אתם מתכוונים להשקיע בסט שכזה כדאי לבחור סט איכותי ויוקרתי שישרת אתכם היטב לאורך הזמן. על כן מומלץ מאוד לשקול את הרכישה תוך התחשבות בפרמטרים הבאים:

  • סגנון – תכשיטים ושעון, והשילוב ביניהם, מהווים אמירה אופנתית ומשקפים את הסגנון שלכם. הן לשעון והן לתכשיטים שתענדו לצדו ישנה חשיבות בהבעת הסגנון האישי שאותו תרצו לשדר. על כן, בבחירת השעון חשוב לדעת מראש מה הסגנון שאתם מחפשים, ולהתאים את סגנון השעון והתכשיטים לטעם האישי שלכם – לבגדים, לסגנון החיים ולאופי הפעילויות שלכם. הסגנון שלכם הוא מה שיכתיב בסופו של דבר אם אתם מעדיפים שעון ותכשיטים בעלי מראה נקי ואלגנטי, ספורטיבי או יוקרתי וכד’.
  • מחיר – רכישת שעון ותכשיטים תואמים הוא גם עניין של תקציב ושל העדפה אישית כמה תרצו להשקיע בכך. טווח המחירים של סט תכשיטים הוא רחב ביותר ותלוי כמובן במותג, בחומרים מהם הם עשויים ומפרמטרים נוספים. הגדרת המחיר יכולה לסייע בסינון האפשרויות השונות, כמו גם תואיל לדעת איזה סטים עשויים מחומרים איכותיים יותר ואיזה פחות.
  • אחריות ותיקונים – טווח המותגים המציעים סט של שעון וצמידים תואמים הנו רחב ביותר. מעבר לכך שמומלץ לקנות ממקום אמין וותיק, שיעמוד לשירותכם אם חלילה תזדקקו לתיקון בבוא העת, מומלץ לבחור במותג ידוע ומוכר שחלקי החילוף שלו יהיו זמינים עבורכם. שעון לא קונים כל יום, ובטח שלא עם צמיד תואם, ועל כן כדאי לוודא היטב את תנאי האחריות.

לרכישת סט שעון ותכשיט לנשים לחצו כאן 

לרכישת סט שעון ותכשיט לגבר לחצו כאן 

מחפשים סט שעונים לגבר ולאישה?

באתר התכשיטים והשעונים Ringer  תוכלו להתרשם ממגוון סטים של שעונים ותכשיטים שונים לגברים ולנשים. באתר תוכלו למצוא מגוון מותגים מובילים – Paul Rich, Vincero, Pierre Richardson, Homies, Tayroc London, Cluse, Paul Hewitt ועוד רבים וטובים, מחומרים שונים כגון זהב, כסף וגולדפילד. אנו דוגלים באיכות המוצר, בעיצובים ייחודיים, במחירים אטרקטיביים ובשירות אישי.

מוזמנים לבקר באתר ולהתרשם ממגוון התכשיטים והשעונים האיכותיים שלנו – Ringer מעניקה לכם חוויית קנייה קלילה ונוחה במיוחד, עם משלוח עד הבית תוך שלושה ימי עסקים, על מנת לספק לכם את חוויית הקנייה הטובה ביותר. בקרו אותנו באתר או צרו קשר בדוא”ל Info@Ringers.co.il או בטלפון 050-2017112.

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן