Skip to Content

הזמנת שעונים באינטרנט – כך תעשו זאת נכון

אנשים רבים בימינו מעדיפים לקנות שעון באינטרנט מאשר בחנות אחת ויחידה. האפשרות להתרשם מההיצע הבלתי מוגבל, המונח ממש בכף ידנו, וכמובן, מחירים אטרקטיביים יותר והאפשרות להשוות ולחפש אופציות זולות יותר של מוצרים דומים – כל אלו הופכים את רכישת השעון אונליין להרבה יותר מפתה, נוח ומשתלם. אולם, העדפה זו מעלה גם בעיות חדשות: איך נדע שהשעון מתאים לנו באופן מושלם? האם ניתן יהיה להחזיר ו/או להחליף אותו לאחר קבלת המוצר? וכמובן – הפחד מזיופים ומאיכות ירודה. אז מה חשוב לדעת עבור הזמנת שעונים באינטרנט על מנת להבטיח קנייה טובה?

איך נדע שהשעון מתאים לנו באופן מושלם?

שעון יכול להראות יפה בתמונה, וייתכן שיהיה כך גם במציאות, אולם בפועל הוא נראה אחרת על כל אחד ואחת, ויכול לאכזב ולא להחמיא כמו שחשבנו. על מנת לוודא שהשעון אכן מתאים לכם מומלץ להתעדכן בפרטים הקטנים שמופיעים בתיאור המוצר. מדדו היטב את היקף פרק כף היד ובדקו שהוא אכן תואם למידות המפורטות של השעון. בנוסף, ודאו שקוטר השעון, כפי שמפורט בתיאור המוצר, לא גדול מדי עבורכם. תוכלו לבדוק זאת ביחס לשעוני יד אחרים שיש ברשותכם לצורך השוואה. בדקו גם שהצבעים יחמיאו לכם, באמצעות השוואה עם שעונים או תכשיטים שיש בבית.

האם ניתן יהיה להחזיר ו/או להחליף את השעון לאחר קבלתו?

ברוב המקרים רכישת שעון, במיוחד אם מדובר בשעון מקורי של מותגים מובילים, היא לא הוצאה כספית שיש להקל בה ראש. לפני שאתם מבצעים הזמנת שעונים באתר אונליין קראו היטב את האותיות הקטנות של תנאי הרכישה. תנאים אלו לרוב מפורטים בקטגוריה נפרדת של תקנון האתר, המפרטת היטב את מדיניות ההחזרות, ביטול העסקה והחלפת המוצרים. מומלץ לבצע עסקאות רק באתרים שמבטיחים את ביטול העסקה והחזרת המוצר תוך 48 שעות מיום קבלתו (במידה ולא נעשה בו שימוש מצדכם כמובן), ואת החלפת המוצר תוך 14 ימי עסקים. בדקו גם מהי המדיניות בנוגע למשלוח המוצר בחזרה לחברה על מנת למנוע הפתעות לא נעימות בהמשך.

כיצד נבטיח שהשעון לא יהיה מזויף או בעל איכות ירודה?

לפני הרכישה חשוב גם לוודא שמדובר באתר שעונים ידוע, בעל ותק ומוניטין, על מנת למנוע עוגמת נפש מקבלת שעון מזויף או בעל איכות ירודה. תמונות רבות שמסתובבות באתרי שעונים מפוקפקים מציגות שעונים שנראים יוקרתיים ואיכותיים, כאשר במציאות השעון נראה כמו רפליקה זולה של המקור. חשוב לוודא שתוכלו להחזיר את השעון במידה ותתאכזבו מהאיכות, לבדוק את המלצות הגולשים על האתר (מומלץ לבדוק לא רק באתר עצמו אלא גם ברחבי הרשת), את שנות הפעילות של האתר והאם יש לו שירות לקוחות פעיל. לבסוף, ודאו שאתם מקבלים במעמד הרכישה תעודת אחריות מקורית מהיצרן.

מחפשים אתר אינטרנט מומלץ להזמנת שעונים איכותיים?

באתר התכשיטים והשעוניםRinger  תוכלו להתרשם ממגוון שעוני נשים ושעונים לגברים מקוריים ואיכותיים. באתר תוכלו למצוא שעונים ממגוון מותגים מובילים – Paul Rich, Vincero, Pierre Richardson, Homies, Tayroc London, Cluse, Paul Hewitt ועוד, עשויים מחומרים איכותיים שונים כגון זהב, כסף וגולדפילד. אנו דוגלים באיכות ובמקוריות המוצר, בעיצובים ייחודיים, במחירים אטרקטיביים ובשירות אישי.

מוזמנים לבקר באתר ולהתרשם ממגוון התכשיטים והשעונים האיכותיים שלנו – Ringer מעניקה לכם חוויית קנייה קלילה ונוחה במיוחד, עם משלוח עד הבית תוך שלושה ימי עסקים, על מנת לספק לכם את חוויית הקנייה הטובה ביותר. בקרו אותנו באתר או צרו קשר בדוא”ל Info@Ringers.co.il או בטלפון 050-2017112.

לקולקציית שעוני הנשים: לחצי כאן

לקולקציית שעוני הגברים: לחץ כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן