Skip to Content

שעונים גדולים לגבר – מה מומלץ?

שעון הוא תכשיט ואביזר אופנתי נחשק עבור גברים ונשים כאחד. אולם, נראה כי שעון לגבר הוא פריט אופנתי חיוני כחלק מהופעה מרשימה, מכובדת, אלגנטית או ספורטיבית. שעונים לגברים הם תכשיט לכל דבר. בשונה מנשים, אשר נהנות מהיצע בלתי מוגבל של תכשיטים, גברים לרוב יעדיפו שעון איכותי ומרשים על פני כל תכשיט אחר. אם אתם מחפשים אחר שעונים גדולים לגברים, אשר יתאימו ליד גדולה ויעניקו נופך רציני ואלגנטי להופעה הכללית, כדאי לדעת מעט על הנושא. אז שעונים גדולים לגבר – מה מומלץ?

מהו שעון גדול לגבר?

  • שעונים בעלי קוטר 45 מ”מ ומעלה – הקוטר הנפוץ של שעוני גברים לרוב נע בין 41 ל-43 מ”מ. אם אתם מחפשים אחר שעון גדול, חפשו שעונים בעלי קוטר 45 מ”מ ומעלה. אם אתם קונים אונליין, בדקו במפרט הטכני של הפריט את מידות קוטר השעון.
  • שעונים בעלי נוכחות בולטת – אם אתם מחפשים שעון גדול לגבר, מומלץ לרכוש שעון בעל נוכחות על היד. שעונים גדולים לרוב יהיו מאסיביים ועוצמתיים יותר משעונים בגודל קטן או בינוני, ולא בכדי. יד גברית גדולה זקוקה לשעון מרשים ובולט.
  • התאמה לגודל מפרק היד – שעון גדול לא מתאים לכל אחד. המבחן לבדיקת גודל השעון, והאם הוא יתאים לך במדויק, הוא הקפדה על כך שקוטר השעון לא יהיה גדול יותר מהרוחב של פרק כף היד. בדקו את מידותיכם וזכרו כי השעון לא אמור לבלוט החוצה מעבר לגבולות פרק כף היד.

המלצות לשעונים גדולים לגבר

השעונים הגדולים המומלצים ביותר הם שעוני מתכת, בעלי נוכחות מאסיבית, מרשימה ועוצמתית:

  • לנוכחות בולטת במיוחד: שעוני מתכת בצבע זהב – שעוני זהב יתאימו מאוד במידות גדולות. זאת כיוון שהם בעלי נוכחות מרשימה במיוחד. בכל מקרה שתבחרו לרכוש שעון זהב גדול לגבר, הקפידו שגוף השעון יהיה עשוי מפלדת אל-חלד (Stainless Steel), העמידה בפני קורוזיה וחלודה. עוד מומלץ לבחור שעון המשלב בין זהב לצבע נוסף. למשל, שעון יד לגבר פול ריץ’ המשלב בין זהב לירוק, או המשלב בין זהב אדום לשחור.
  • לנוכחות בולטת אך סולידית: שעוני מתכת בצבע כסף עם צבע בולט נוסף – גם שעוני מתכת בצבע כסף הם השעונים הקלאסיים ביותר ותמיד יהיו אופנתיים ומרשימים. בדומה לשעוני הזהב, גם שעוני הכסף הם עוצמתיים במיוחד, אך מעט יותר סולידיים ופחות בולטים. שעונים מומלצים במיוחד בקטגוריה זו הם שעונים המשלבים צבע נוסף, למשל, שעון יד לגבר פול ריץ’ המשלב בין כסוף לכחול.
  • לנוכחות שקטה ואלגנטית: שעוני מתכת בצבע כסף עם לבן או שחור – שעונים בצבע כסוף, בשילוב צבע שחור או לבן, יהיו בעלי נוכחות מרשימה ואלגנטית אך שקטה הרבה יותר. למשל, שעון יד לגבר מבית Curren המשלב כסוף ולבן, או כסוף ושחור. אופציה זו מומלצת במיוחד למי שמחפש שעון קלאסי, שקט ואלגנטי.

מחפשים שעון גדול ואיכותי לגברים?

באתר התכשיטים והשעוניםRinger  תוכלו להתרשם ממגוון סטים של שעונים ותכשיטים שונים לגברים ולנשים. באתר תוכלו למצוא מגוון מותגים מובילים – Paul Rich, Vincero, Pierre Richardson, Homies, Tayroc London, Cluse, Paul Hewitt ועוד רבים וטובים, מחומרים שונים כגון זהב, כסף וגולדפילד. אנו דוגלים באיכות המוצר, בעיצובים ייחודיים, במחירים אטרקטיביים ובשירות אישי.

מוזמנים לבקר באתר ולהתרשם ממגוון התכשיטים והשעונים האיכותיים שלנו – Ringer מעניקה לכם חוויית קנייה קלילה ונוחה במיוחד, עם משלוח עד הבית תוך שלושה ימי עסקים, על מנת לספק לכם את חוויית הקנייה הטובה ביותר. בקרו אותנו באתר או צרו קשר בדוא”ל Info@Ringers.co.il או בטלפון 050-2017112.

לקולקציית שעוני הגברים: לחץ כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן