Skip to Content

שעונים יוקרתיים מומלצים לגבר – קווים לדמותם

גברים רבים המחפשים אחר מראה אלגנטי, מרשים, עוצמתי וקלאסי, ימצאו כי שעון יוקרתי הוא פריט אופנתי נחשק וחיוני. שעון לגבר הוא תכשיט שבכוחו להרים את ההופעה ולהעצים את הנוכחות. כמו כל תכשיט, גם שעון יוקרתי הוא לא הוצאה כספית מועטה. על כן כדאי לדעת מראש מה הופך שעון ליוקרתי? איזה שעונים יוקרתיים מומלצים לגבר, ומה חשוב לדעת לפני הרכישה על מנת לבחור את השעון היוקרתי האולטימטיבי עבורכם.

נוכחות אסתטית ואופנתית מרשימה

שעון יד יוקרתי לגבר יהיה בעל נוכחות אסתטית ואופנתית שאי אפשר להתעלם ממנה. ענידת שעון יד יוקרתי ישדרג מיד כל הופעה ויבלוט בהופעה הכללית. למשל, שעון יד לגבר פייר ריצ’רדסון בצבע זהב, בו רואים את המנגנון הפנימי כחלק מהאמירה העיצובית, או שעונים בעלי נופך מרשים במיוחד, כגון שעון יד לגבר של המותג היוקרתי אין-קר. חפשו אחר שעונים בלתי שגרתיים שיעצימו את הנוכחות שלכם ויבלטו גם כאשר תלבשו בגדים פשוטים ו/או ספורטיביים.

איכות המנגנון והחומרים

שעון יוקרתי הוא שעון שמקפיד על איכות בלתי מתפשרת ועשוי מחומרי גלם איכותיים. בדקו היטב את החומרים מהם עשוי השעון ואל תתפשרו על חומרים זולים. בשעון חשוב לוודא את איכות הזכוכית, גוף השעון והמנגנון. חפשו אחר שעונים עמידים במים, אשר גוף השעון עשוי מפלדת אל-חלד (Stainless Steel) המונעת התפתחות קורוזיה וחלודה. עוד מומלץ לחפש אחר שעונים העשויים עם זכוכית מינרל או ספיר נגד שריטות ובעלי מנגנון קוורץ איכותי.

100% מקוריות

שעון יוקרתי הוא שעון שרוכשים מחנויות ואתרים שהם יבואן רשמי של המותג. הקפידו לרכוש שעון בחנויות או באתרים שמקפידים על 100% מקוריות מובטחת של מותגים אותנטיים ולא מזויפים. הקפידו על רכישת שעון במקום המספק את כל הפריטים עם האריזה המקורית והמספרים הסידוריים של היצרן. כמו כן, הקפידו לרכוש במקום המספק אחריות למשך שנה אחת לפחות. בנוסף, מומלץ לרכוש שעון שמקפיד על מדיניות החלפה והחזרה, ומספק שירותי תיקונים הולמים למוצרים.

מותגים יוקרתיים

רובנו אוהבים במיוחד שעונים של מותגי על. בתחום השעונים עניין זה הוא חשוב במיוחד ועושה את ההבדל בין שעון פשוט לשעון יוקרתי באמת. שעון יוקרתי הוא לרוב של מותגים יוקרתיים, מוכרים ובעלי מוניטין. כך, אם אתם מחפשים אחר שעון יוקרתי לגבר, אין מנוס מלחפש אחר שעונים של מותגים ידועים, מוכרים ויוקרתיים. למשל, שעון יד לגבר של המותג הוותיק והיוקרתי פול ריץ’, או שעון יד לגבר של המותג היוקרתי הומיס, הבולט במיוחד בתחום שעוני הגברים.

אלמנטים מיוחדים ובלתי שגרתיים

שעונים יוקרתיים ישלבו אלמנטים יוקרתיים ובלתי שגרתיים. שעונין יוקרתיים במיוחד ישלבו אלמנטים שמשדרים יוקרה, למשל, שעון יד לגבר פייר ריצ’רדסון המשובץ ב-319 אבני סברובסקי. כך תוכלו לדעת כי מדובר בשעון יוקרתי ואיכותי במיוחד.

מחפשים שעוני גברים יוקרתיים?

באתר התכשיטים והשעוניםRinger  תוכלו להתרשם ממגוון סטים של שעונים ותכשיטים שונים לגברים ולנשים. באתר תוכלו למצוא מגוון מותגים מובילים – Paul Rich, Vincero, Pierre Richardson, Homies, Tayroc London, Cluse, Paul Hewitt ועוד רבים וטובים, מחומרים שונים כגון זהב, כסף וגולדפילד. אנו דוגלים באיכות המוצר, בעיצובים ייחודיים, במחירים אטרקטיביים ובשירות אישי.

מוזמנים לבקר באתר ולהתרשם ממגוון התכשיטים והשעונים האיכותיים שלנו – Ringer מעניקה לכם חוויית קנייה קלילה ונוחה במיוחד, עם משלוח עד הבית תוך שלושה ימי עסקים, על מנת לספק לכם את חוויית הקנייה הטובה ביותר. בקרו אותנו באתר או צרו קשר בדוא”ל Info@Ringers.co.il או בטלפון 050-2017112.

לקולקציית שעוני הנשים: לחצי כאן

לקולקציית שעוני הגברים: לחץ כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן