Skip to Content

שעון מתנה לחתן

שעון מתנה לחתן – כך תבחרו זאת נכון

אחת המתנות הפופולריות, הייחודיות והאהובות ביותר בקרב גברים הוא שעון מתנה לחתן. אם אתם מחפשים אחר מתנה מושקעת, מכובדת ויוקרתית – בין אם עבור המאורע עצמו או כמתנת חתונה – שעון הוא לחלוטין ברשימת המועמדים המובילים. שעון לגבר הוא תכשיט בפני עצמו, שביכולתו להעצים ולהבליט את הנוכחות. כמו כל תכשיט, גם שעון יוקרתי הוא לא הוצאה כספית מועטה. לכן, אם אתם מחפשים אחר שעון מתנה לגבר מומלץ לעקוב אחר הפרמטרים הבאים – אשר יבטיחו כי תבחרו נכון.

סגנון ועיצוב מרשימים ואלגנטיים

שעוני גברים, ובמיוחד כאשר מדובר בשעון לחתן עבור אירוע החתונה ו/או כמתנת חתונה, אמורים לבלוט ולשדר סגנון ועיצוב מרשימים. ענידת שעון יד יוקרתי תעצים באופן מידי את הנוכחות של הגבר. כאשר מדובר בחתן, מומלץ לבחור שעון מרשים ובולט, בעל נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. חפשו אחר שעון בעל נוכחות מסיבית, מרשימה ועוצמתית, למשל שעוני מתכת בצבע זהב, כסף או בצבע בולט, כמו גם שעון אלגנטי במיוחד, כגון שעוני מתכת בצבע כסף עם לבן או שחור.

גודל השעון

בחירת שעון לגבר מחייבת הבנה בסיסית בגדלי שעונים. גודל השעון נמדד על פי אורך הקוטר שלו, כאשר שעוני גברים לרוב נעים בין 41-43 מ”מ. אם אתם מחפשים אחר שעון גדול במיוחד, לנוכחות עוצמתית ובולטת יותר על היד, מומלץ לבחור שעון שקוטרו הוא 45 מ”מ ומעלה. זכרו ששעון גדול לא מתאים לכל אחד, ויש להתאימו לגודל היד העונדת אותו על מנת שלא יבלוט מצדדי פרק כף היד. ככל שהשעון גדול יותר כך הוא יתאים ליד גדולה יותר ויעניק מראה אלגנטי יותר להופעה הכוללת. בכל מקרה, מומלץ לוודא מראש את מדיניות ההחלפות וההחזרות, במידה והשעון יהיה גדול/קטן מדי.

איכות, מקוריות ומותגים יוקרתיים

הפרמטרים החשובים שקובעים את מחיר ויוקרתיות השעון הם איכות המנגנון והחומרים, מקוריות השעון והמותג. אם אתם מחפשים להעניק שעון יוקרתי במתנה לגבר, כדאי להקפיד על כך שהשעון עשוי מחומרי גלם איכותיים – איכות הזכוכית, גוף השעון והמנגנון. מומלץ לחפש אחר שעון שעשוי מפלדת אל-חלד, אשר מורכב מזכוכית איכותית ונגד שריטות, ובעל מנגנון קוורץ איכותי. כמו כן, ודאו כי השעון נרכש מחנות או אתר שמהווים יבואן רשמי של המותג, והקפידו על מקומות שמבטיחים 100% מקוריות. בנוסף, אם אתם מחפשים אחר שעון יוקרתי לגבר, אין מנוס מלחפש אחר שעונים של מותגים ידועים, מוכרים ויוקרתיים.

מחפשים שעון מתנה לגבר?

באתר השעונים והתכשיטים Ringer תוכלו להתרשם ממגוון רחב של שעוני גברים יוקרתיים, איכותיים ומעוצבים. בנוסף, תוכלו להתרשם גם מרכישת סט משולב של שעון ותכשיט תואמים. באתר תוכלו למצוא מגוון מותגים מובילים – Paul Rich, Vincero, Pierre Richardson, Homies, Tayroc London, Cluse, Paul Hewitt ועוד רבים וטובים, מחומרים שונים כגון זהב, כסף וגולדפילד. אנו דוגלים באיכות המוצר, בעיצובים ייחודיים, במחירים אטרקטיביים ובשירות אישי.

מוזמנים לבקר באתר ולהתרשם ממגוון התכשיטים והשעונים האיכותיים שלנו – Ringer מעניקה לכם חוויית קנייה קלילה ונוחה במיוחד, עם משלוח עד הבית תוך שלושה ימי עסקים, על מנת לספק לכם את חוויית הקנייה הטובה ביותר. בקרו אותנו באתר, צרו קשר בדוא”ל Info@Ringers.co.il או בטלפון 050-2017112.

לקולקציית שעוני הגברים: לחץ כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן