Skip to Content

שעון חכם לילדים

שעון חכם לילדים – מי גאון של אמא?

בעולם עתיר גאדג’טים שבו יש טלפון נייד כמעט לכל ילד, נשאלת השאלה בשביל מה צריך עוד מכשיר אחד?

בימינו, אחד המאבקים הבולטים בין הורים לילדים הוא סביב ריבוי שעות מסך ועדיין, הצורך של ההורים להיות בקשר עם הילדים מפתה רבים מהם לצייד את הילד בסמארטפון. השעון החכם יכול לתת את המענה המושלם לנושא.

מה הופך אותו לכל כך חכם?

הוא יודע לקבל אימיילים והודעות סמס, להתחבר לרשתות החברתיות וגם לקלוט ולשדר נתונים פיסיים של העונד אותו באמצעות חיישני מגע ותנועה: לנטר שינה, למדוד דופק, לחץ דם ורמת חמצן בדם, לספור צעדים, למדוד מרחק שהעונד עבר בהליכה או בריצה, ואף לתת התראות ש”צריך לשתות מים” או ש”הגיע הזמן לזוז” וכך הוא בעצם מעודד תנועה ופעילות ספורטיבית.

בחירה בשעון חכם אשר מתממשק עם הסמארטפון תאפשר לחבר אותו אל זה של אחד ההורים ולקיים קשר עם הילד.

אז בינגו! שעון חכם עשוי להיות הגאדג’ט האחד והמיוחד הזה, שיעודד את הילד שלכם להזיז את כל הגוף ולא רק את אצבע יד ימין על העכבר ולצד זאת יוכל להיות אמצעי תקשורת ביניכם לבינו.

עם כל האפשרויות שהשעון החכם מספק, מעצם היותו בעל מסך קטן יותר בהשוואה לטאבלט, או לטלפון נייד, הוא עדיין מפחית את הפיתוי לגלישה חסרת מעצורים ולמעשה, כאמצעי קשר חלופי, יכול לסייע להורים להגביל את כמות השעות בהן מותר לילד להשתמש בטלפון וכך לתרום להפחתת זמן מסך.

ומה טוב יותר מאשר שעון חכם לילדים?

שעון חכם לילדים בעברית

שעון יד דיגיטלי מומלץ לילדים

כאשר בוחרים שעון שנועד לשמש ילד, חשוב לקחת בחשבון כמה שיקולים:

  • הפעלה נוחה וידידותית למשתמש
  • תמיכה בעברית
  • עמידות גבוהה ככל האפשר בפני מכות או טלטולים
  • עיצוב מדליק וצעיר
  • ממשק לסמארטפון

ב”רינגר תכשיטים Ringer I” ניתן למצוא מגוון רחב של שעונים חכמים העונים על כל הצרכים האלה.

השעונים עשויים מחומרים עמידים ומשובחים כגון פלדת אל-חלד, עמידים למים, בעלי תמיכה בעברית, מתממשקים לאנדרואיד ולאייפון ומגיעים במגוון צבעים – הן של גוף השעון והן של הרצועה. בחלקם ניתן גם להחליף מגוון רחב של רקעי מסך ולזכות בעיצוב שמשתנה לפי מצב הרוח. לכל השעונים יש גם תעודת אחריות.

כל אלה, יהפכו את השעון החכם למתנה שכל ילד או ילדה ישמחו לקבל, כמו גם למתנה בעלת ערך אמיתי שכיף לתת.

כאן המקום לחזור ולהדגיש את חשיבות השפה ולהמליץ על שעון חכם לילדים בעברית. הדבר נכון במיוחד לילדים צעירים יותר. גם אם הם שולטים בטיק טוק וביו טיוב, עדיין, התמיכה בשפה העברית היא משמעותית מבחינת קלות השימוש בשעון ומידת ההיענות של הילד לשימוש בו.

איפה רינגר נכנסים לתמונה?

אנחנו ב”רינגר תכשיטים Ringer I” מאמינים בחוויית לקוח מן המעלה הראשונה. תהליך ההזמנה והרכישה באתר שלנו הוא קליל, נח ומהיר. ההזמנה מסופקת ללקוח בכל רחבי הארץ, עם שליח עד הבית ותוך שלושה ימי עסקים!

אנו מקפידים מאד על הבאת מוצרים איכותיים ברמה בין לאומית, על קולקציות שמתעדכנות באופן תדיר ועל שירות לקוחות אדיב, מהיר, ומענה לכל שאלה וצורך.

אז גם אם נזכרתם באיחור לקנות מתנת יום הולדת והזמן דוחק, וגם אם “סתם” החלטתם לפנק את הילד שלכם, או של מישהו אחר במתנה משמעותית, נשמח להיות כאן בדיוק בשביל זה!

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לפי נוחיותכם בכל אחת מהדרכים הבאות:

בטלפון: 050-2017-112

בפקס:  153-3765-0449

באימייל: Sales@Ringers.co.il

באמצעות פנייה דרך דף “צור קשר” כאן באתר

לכל קולקציית השעונים החכמים: לחץ כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן