Skip to Content

מתנה לאמא

רעיונות מתנה לאמא – על שעונים ותכשיטים

יום הולדת, יום המשפחה, יום האם, יום הנישואין של ההורים… לפעמים כבר אין מושג מה עוד אפשר לתת ואיפה למצוא מתנות יפות לאמא.

כשאנחנו קונים מתנה, חשוב לנו שהיא תהיה איכותית, בעלת ערך ושתעביר את המסר שהשקענו מחשבה בבחירתה ובהתאמתה למקבל.

שעון או תכשיט קולעים בול למטרה! זוהי בחירה מושלמת כשמחפשים מתנת יומולדת לאמא וגם כשרוצים להרשים עם מתנה לאמא של בן הזוג.

מתנות ליום הולדת לאמא – סוף להתלבטויות!

כמה פעמים אפשר עוד למחזר ולהביא זר פרחים, בקבוק בושם, או חולצה? הפעם ניתן לבחור מתנה מיוחדת לאמא ליום הולדת שתישאר איתה לתמיד, תהיה גם שימושית וגם יפה ותעלה חיוך על פניה בכל פעם שתביט במראה, או תבדוק מה השעה.

עוד לא נולדה האישה שלא תשמח לקבל תכשיט איכותי וגם אם התכשיט שנבחר עבורה אינו קולע בדיוק לטעמה, ב”רינגר תכשיטים Ringer I” ניתן להחליף כל שעון או תכשיט ולבחור מתוך מגוון עצום של סגנונות ועיצובים, שבו כל אחת תמצא את עצמה.

בחירה במתנה כזו, יכולה לתת גם מענה להתלבטות בשנים שעוד יבואו, כי היא מאפשרת בניית אוסף שילך ויגדל, ילך וישתבח עם הזמן ועם כל מתנה של תכשיט נוסף. ביצירת אוסף כזה אפשר לכוון לקו עיצובי מסוים עם פריטים בסגנון אחיד או, ליצור אוסף אקלקטי ומגוון.

מתנה לאמא ליום הולדת – סוגי שעונים ותכשיטים

מרגע שהוחלט לפנק את אמא בתכשיט או בשעון, נפתח עולם שלם של אפשרויות קורצות ומנצנצות. הנה כמה מהן.

  • תכשיט בודד כגון שרשרת, צמיד, או זוג עגילים. יכול להתאים לאשה שאוהבת לענוד תכשיט אחד או שניים במקביל ולשמור על מראה מינימליסטי וגם למישהי שמעדיפה ללכת על גדול עם תכשיט אחד בולט ובעל נוכחות.
  • סט תכשיטים. יכול להיות מורכב משני תכשיטים או יותר, או משעון ותכשיט תואם. נותן מענה לאשה שאוהבת פריטים תואמים וטוטאל לוק, או למי שמחפשת אקססוריז להופעה שלמה כגון שמלת ערב חדשה, או לאירוע מיוחד.
  • שעון יד קלאסי – כזה עם מחוגים בטעם של פעם או אחד דיגיטלי. גם כאן, ל”רינגר תכשיטים Ringer I” יש קשת רחבה של דגמים שיתאימו לכל סגנון וטעם
  • שעון חכם – המתנה המושלמת לאמא פעילה, אנרגטית, ספורטיבית, שוחרת טכנולוגיה וחובבת גאדג’טים. השעון החכם יודע להתחבר לסמארטפון, וילווה את אמא בכל פעילות גופנית תוך אספקת מידע על מהירות הדופק שלה, מרחק הריצה שגמאה ומספר הצעדים שעשתה.

ומה עם מתנה לאמא ליום האם ?

יום האם הוא הזדמנות נהדרת למחווה של כבוד והערכה לעבודה הקשה, שלעולם אינה נגמרת בתפקיד שנקרא “אמא”. רעיון טוב הוא לבחור מתנה לאמא, שתתאים למשהו שכבר יש לה. למשל, בחירה בזוג עגילים שיתאימו לשרשרת או לצמיד מתוך קופסת התכשיטים שלה ויעזרו לה לבנות אוסף תכשיטים אותו אפשר להגדיל ולגוון בהדרגה במשך שנים.

רעיון נוסף הוא התאמת המתנה לסגנון הלבוש ולאופי הפעילות של המקבלת. כמו לדוגמא, שעון יד דיגיטלי חכם לאשה שמרבה לעסוק בספורט.

מה לקנות לאמא של בן הזוג – החלטה גורלית

בחירת מתנה לאמא של בן הזוג היא עסק רגיש, שלא לומר נפיץ…

זהו מקרה שבו לא תמיד מכירים היטב את מקבלת המתנה (בטח לא כמו שמכירים את אמא שלנו). היא עלולה להיות אלרגית לפרחים או למזון מסוים (מישהו הציע שוקולד עם אגוזים?) ואולי גם קשה לאבחן ולקלוע לטעם שלה.

מכיוון שהסיכוי לטעות הוא גבוה יותר וקשה לצפות את התגובה, ממש מומלץ ללכת כאן על בטוח ולא לקחת סיכונים מיותרים שיגרמו לסיטואציה לא נעימה או יעכירו את היחסים חלילה.

שעון או תכשיט הם בחירה בטוחה שמעבירה מסר חד משמעי של השקעה ואכפתיות. “רינגר תכשיטים Ringer I” מציעים אותם בטווח מחירים רחב שיכול להתאים לכל כיס ומאפשרים החלפת מוצרים.

 

אז בין אם אתם מחפשים מתנה ליום ההולדת של אמא, של חמותכם, או לכל אישה לרגל כל אירוע אחר, אנחנו כאן בשביל לעזור, לייעץ ולבחור יחד אתכם את המתנה המושלמת, שתתאים גם למקבלת וגם לכיס שלכם.

 

ניתן ליצור עמנו קשר בכל אחת מהדרכים הבאות:

בטלפון: 050-2017-112  ובפקס: 153-3765-0449

באימייל: Sales@Ringers.co.il

באמצעות פנייה בטופס מובנה בעמוד “צור קשר” כאן באתר

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן