Skip to Content

שעון חכם מומלץ

שעון חכם תומך עברית מומלץ – בחירה חכמה

אנו חיים היום בעולם טכנולוגי עשיר, שפותח אינסוף דרכים חדשות להתייעל, לפשט תהליכים, לקצר זמנים ולשפר את איכות החיים. עם כל היתרונות שבדבר, לפעמים זה יכול גם לבלבל, כאשר המוני גאדג’טים מונפקים בגרסה חדשה ומשופרת חדשות לבקרים. כל זמן קצר משוחררת לשוק גרסה חדשה למוצר שקנינו אולי לפני פחות משנה.

אז במחוות פרידה לשנת 2021 המתקרבת לסיומה, כדאי לעשות קצת סדר בדברים ולענות על השאלות מהו שעון חכם מומלץ 2022 באופן כללי ומהו שעון חכם תומך עברית מומלץ

סוגי שעונים חכמים וכל מה שחשוב לבדוק לגביהם

שעון חכם מומלץ יהיה כזה, אם בראש ובראשונה יענה על צרכיו המשתמש ויותאם לו אישית. כאן נכנסים לתמונה כמה קריטריונים חשובים:

  • לפני הכל, נוודא רמת פונקציונליות ומידת תמיכה של השעון בפעילות היום-יום של בעליו. שעון איכותי מבית טוב, ייתן מענה לביצוע שיחות, יתמוך בקידום משימות ובניהול זמן, יקפיץ התראות ותזכורות מסוגים שונים וישמש גם מתאמנים, המעוניינים לעקוב אחר מדדים פיסיים כגון מהירות דופק, לחץ דם, מספר צעדים ומדידת מרחק.
    שעון ספורט חכם מומלץ למשל, יודע לקלוט נתונים מגוף המשתמש, לכמת ולהמיר אותם לאינפורמציה ניתנת למדידה ולכן לשמש גם כאמצעי לדרבון ושיפור ביצועים ספורטיביים. בנוסף לכך, הוא יזכיר למשתמש לשתות מים או להתחיל לזוז אם עבר זמן רב מדי מאז הקימה האחרונה מהכיסא.
    קיימות גם פונקציות נוספות כגון מעקב אחר שעות שינה, מצלמה, האזנה למוסיקה, ועוד.
    אם כך, כדאי להחליט מהם הצרכים שחשוב שהשעון יענה עליהם ואז לבחור בזה שעונה עליהם באופן המיטבי.
  • גורם נוסף שחשוב לבדוק, הוא ממשק החיבור לסמארטפון. תמיכה בממשק המתאים לטלפון הנייד היא חשובה כדי שניתן יהיה למצות עד תום את כל הפונקציות שיש לשעון להציע. הממשק יאפשר סנכרון בין המידע של הטלפון לבין השעון. כאן ניתן לבחור בין שעון אנדרואיד לבין שעון עם ממשק לאייפון.
    ב”רינגר תכשיטים Ringer I” ניתן למצוא שעונים חכמים היודעים להתממשק עם שניהם.
  • טכנולוגיית המסך וצורת התצוגה של השעון חשובים גם הם. אלה מכתיבים את נוחות השימוש, עוצמת הבהירות והצבעים וכן, את משך חיי הסוללה של השעון.
    כמו בכל דבר בחיים, יתרון בתחום אחד בדרך כלל בא על חשבון ביצועים בתחום אחר ולכן כדאי לרוכש לקבוע סדר עדיפויות ולהבין מה הכי חשוב לו.
    טכנולוגיות המסך השולטות כיום בשוק השעונים החכמים הן AMOLED ו- LCD.
    מסכי AMOLED מצטיינים בצבעים חזקים יותר אך גובים מחיר במונחים של אורך חיי הסוללה, בעוד שמסכי LCD יציגו בהירות גבוהה ויהיו חסכוניים יותר בצריכת החשמל.
  • מחיר אטרקטיבי. כאן המקום להדגיש, שמוצר זול מדי צריך לעורר חשד, מאחר ששעון חכם איכותי מקפל בתוכו שעות עבודה רבות מספור ופיתוחו דורש קשת רחבה של בעלי מקצוע, החל ממהנדסי תוכנה, דרך מהנדסי חומרה, מומחי הנדסת אנוש ומעצבים – יש להישמר מהצעות שנראות מפתות מדי. שעון חכם זול מומלץ הוא לא יקר מדי אך גם לא זול מדי, ואחת הדרכים להוזיל את מחירו, היא לרכוש אותו בהנחה.
    חברת “רינגר תכשיטים Ringer I” מספקת מענה גם לכך עם שלל מבצעים והנחות.
  • אחרון חביב וסופר חשוב – תמיכה בעברית. נקודה חשובה מאד לזכותו של שעון חכם, ההופכת את השימוש בו לקל ופשוט עבור הלקוח הישראלי.
    כאשר התמיכה בשפה משולבת עם כל שאר הגורמים שהוזכרו עד כה והשעון משלב מענה לטווח רחב של פונקציות, ממשק מתאים לסמארטפון, תצוגה מוצלחת, מחיר מותאם ועיצוב משובח, הרי שקיבלנו שעון מנצח.בחברת “רינגר תכשיטים Ringer I” קיים היצע שעונים חכמים של מותגי פרימיום, העונים על כל אלה, ניתן למצוא כאן שעון חכם אנדרואיד או אייפון. כל השעונים מגיעים מצוידים בתעודת אחריות ובאפשרות להחלפה ומסופקים ללקוח עם שליח עד הבית תוך 3 ימי עסקים.

 אנחנו ב”רינגר תכשיטים Ringer I” רואים בשירות מיטבי ללקוחותינו ערך עליון. כחברה שעובדת רק עם מותגים איכותיים ומוכרים ומקפידה להתעדכן בתחום ולעדכן את הקולקציות שלה – אנחנו מקור נהדר להתייעצות ונשמח לענות על כל שאלה ולסייע בבחירת השעון החכם המדויק והמתאים לכם ביותר.

הנכם מוזמנים ליצור אתנו קשר בכל אחת מהדרכים הבאות:

בטלפון: 050-2017-112

בפקס:  153-3765-0449

באימייל: Info@Ringers.co.il

באמצעות פנייה דרך דף “צור קשר” כאן באתר

לכל קולקציית השעונים החכמים: לחץ כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן