Skip to Content

איך לבדוק שהשעון מקורי

איך מבדילים בין שעון מקורי לחיקוי?

השעון הוא הרבה יותר מאשר מכשיר שמראה את השעה. הוא סמל סטטוס, מחמיא למראה הכללי ולא במקרה מושקעת מחשבה רבה בבחירתו. בימינו אפשר למצוא שעונים איכותיים, יפיפיים של חברות מובילות ולעומת זאת ישנם לא מעט שעונים שהם חיקויים בלבד. החיקוי עלול להיות יקר מאד, להתקלקל תוך זמן קצר ולהיות מאכזב. לכן, חשוב לדעת איך מבדילים בין שעון מקורי לחיקוי ובכך תתמקד הכתבה.

האתגר – לזהות את ההבדלים

כדאי לדעת כי גם בארץ ישנם שעונים מזויפים ואחד הדברים החשובים הוא להפנים זאת כדי לחפש אחר השעון המקורי. אין כל ספק כי מדובר באתגר, אך הוא אפשרי ודורש מתן תשומת לב לפרטים הקטנים. בדרך כלל החיקויים הם של המותגים הגדולים והיקרים וזאת כיוון ששם העלויות גבוהות והרווח יכול להיות משמעותי. לכן, כלל ראשון הוא לבחון את הזיוף בשעוני יוקרה.

איך לבדוק שהשעון מקורי?

לאחר שברור שחשוב לבדוק את המקוריות של השעון אפשר להתחיל להסתכל על הפרטים הקטנים ולהבין איך לבדוק שהשעון מקורי.

בדיקה ראשונה – האריזה

שעון מקורי יגיע באריזה מתאימה ומיוחדת. כל שעון יוקרה שמגיע ללא אריזה חייב לעורר את החשד מיד ועדיף להימנע מרכישתו אלא אם הוא נבדק ואושר על ידי מומחים. באריזת השעון צריכה להיות “כרית” עליה הוא מונח והיא צריכה להיות חלקה ללא קמטים. הכרית צריכה להיות קשיחה, איכותית והפינות שלה חייבות להיות סימטריות.

בדיקה שנייה – הגנה

שעון מקורי יגיע כשהוא עטוף בשכבת ניילון (נראה כמו ניילון נצמד). המטרה של קופסת השעון היא להגן עליו ולכן יש לבדוק שהאריזה אכן עושה זאת ושהשעון לא “מתנדנד” בתוכה. כל פרט נבחר בקפידה ואם נראה שהשעון לא בדיוק מתאים לסביבתו, זהו בהחלט סימן מחשיד.

בדיקה שלישית – אביזרים נלווים

היצרן יספק חוברת הוראות וברקוד לכל שעון אך הוא לא יספק חלקי חילוף וזאת מנקודת הנחה שהשעון איכותי ולא ידרוש זאת. שעונים עם חלקי חילוף כמו חוליות או סוללה אמורים לעורר חשד וכדאי לדעת כי השעון הוא מושלם כפי שהחברה מייצרת אותו.

בדיקה רביעית – דיוק חסר פשרות

היום ברור כי המכשיר הנייד יכול לספק מידע מדויק על השעה והשעון הוא הרבה יותר מרק פרט מידע. עם זאת, אחת הבחינות היא הפרטים הקטנים ביותר ובהם המיקום של התאריך והספרות. בשעונים שמציגים תאריכים יש לשים לב שהתאריך בדיוק במרכז. הספרות צריכות להיות במקום הראוי ולא מילימטר ימינה או שמאלה.

בדיקה חמישית – הפונט

כל חברה המייצרת שעונים היא בעלת שם ופונט מיוחד. אחד הדברים הבולטים בשעונים מזויפים הוא פונט שאינו תואם לחברה עצמה. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בגודל כשהאותיות גדולות או קטנות מדי, בצמידות של האותיות זו לזו וכשאין מרווח והוא יכול לבוא לידי ביטוי על השעון עצמו או על האריזה.

איך לבדוק שהשעון מקורי ללא עזרה

במבט ראשון השעונים המקוריים והמזויפים יכולים להיראות דומים, אך חמשת הבדיקות יכולות להתבצע גם באופן עצמי. במקרה של ספק, מומלץ לפנות למומחים בתחום ולקבל חוות דעת נוספת ובשום אופן לא לקנות שעון שיש לגביו יותר מדי סימני שאלה.

ברינגר תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי שעונים ותכשיטים לגברים ונשים. כל השעונים והתכשיטים המוצעים ברינגר הם מוצרי איכות שנבחרים בקפידה רבה ומוצעים לכם במחירים אטרקטיביים ותחרותיים ביחס למחירי השוק. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר עוד היום בטלפון 050-2017112.

לקולקציית שעוני הנשים: לחצי כאן

לקולקציית שעוני הגברים: לחץ כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן