Skip to Content

איך לבחור שעון לאישה

שעון היד של האישה הוא אקססוריז וככזה הוא צריך להתאים לאופי שלה, למראה הכללי ולשאר המלתחה. בחירה מתוך מגוון שעוני נשים יכולה להישמע מורכבת בשל המבחר הגדול וכדי לעזור לך לעשות סדר בין הדגמים השונים ריכזנו בכתבה טיפים שיעזרו לך לבצע את המשימה.

בחינת החומר ממנו עשוי השעון

ישנם שלל שעונים וכל אחד עשוי מחומר אחר. אם המטרה היא ליהנות משעון מרשים, יוקרתי, יפיפה, ברור שהחומר חייב להיות בהתאם. השעון יכול להיות עשוי כסף או זהב, מפלדת אל חלד, פלטינום ואפילו קרמיקה.

זהב

הזהב הוא חומר קלאסי שתמיד אופנתי ותמיד ימשיך להיות אופנתי. הוא תמיד החומר המושלם וגם אותו אפשר למצוא בשלל עיצובים ואיכויות. כמו כן, אפשר לראות שילובים של הזהב ובהם אדום, לבן וורוד.

כסף

הכסף נחשב גם הוא לחומר אצילי אך קצת פחות מהזהב. הוא מתאים לנשים רבות ומשתלב עם שלל בגדים. גם הוא יכול להחזיק מעמד לאורך שנים ואפילו לעבור מאם לבת.

פלדת אל חלד

בדרך כלל שעונים עשויים פלדת אל חלק יגיעו במראה מסיבי ולכן יתאימו יותר לנשים שמחפשות את המראה הנ”ל.

פלטינום

בדרך כלל הפלטינום יהיה משולב בזהב. המראה של החומר מיוחד ולא במקרה הוא פופולארי. הוא עמיד, מרשים ואפשר להגיע איתו לשלל עיצובים.

קרמיקה

הקרמיקה נותנת לשעון מראה מלוטש, מיוחד ומודרני. אפשר לראות כי השימוש בחומר זה עולה בפופולאריות שלו בשנים האחרונות.

סוגי שעונים לנשים

בחירת שעון יכולה להיות מבלבלת אך בסופו של דבר כל אחת תתחבר למראה משלה. כמובן, יש נשים שיעדיפו שיהיו להן מספר שעונים כך שהן יוכלו להתאים אחד לכל לבוש, לבוקר ולערב, למפגש מיוחד וליום יום. את השעונים אפשר לחלק לקטגוריות שונות ובהן:

שעון קלאסי

בחינת סוגי שעונים לנשים מתחילה בקלאסיקה. מדובר בשעון עגול שמגיע עם רצועה זהובה או כסופה והוא משתלב עם כל לבוש. השעון הקלאסי תמיד רלוונטי, הוא משדר אלגנטיות וכיף להסתובב איתו.

שעון רשמי

קטגוריה זו נחשבת ליקרה יותר מהאחרות והשעונים הרשמיים מיועדים לפגישות ולאירועים מיוחדים. בדרך כלל ישולבו בהם חומרים יקרים ובהם הזהב, אבני חן, פלטינום וכמובן שאי אפשר יהיה להתעלם מהעיצוב.

שעון קז’ואל

שעון המתאים ליום יום נכנס תחת קטגוריית קז’ואל והם בדרך כלל יהיו בעלי תצוגה גדולה והרצועה שלהם תהיה עבה יחסית. הרצועה יכולה להיות גם מעור ועל אף שהם מיועדים לכל לבוש הם יכולים להיות מעוצבים ומרשימים.

איך לבחור שעון לאישה בלי לדעת מה בדיוק היא רוצה?

שעון יד יכול להיות המתנה המושלמת ודווקא בשל כך עולה השאלה “איך לבחור שעון לאישה”. גם בלי שהיא תהיה בסביבה ואפילו אם זו הפתעה, עדיין אפשר למצוא את השעון המושלם ובתור התחלה כדאי לחשוב על החומר ממנו יהיה השעון, לחשוב על הסוגים שפורטו ולהתייחס גם לרצועה. אפשר לסנן את השעונים לפי סוג הרצועה כשהעבה תיתן תחושה של פריט פרקטי והרצועה הדקיקה תיראה כצמיד שהוא ללא כל ספק אחד התכשיטים המרשימים.

בבחירת שעון באינטרנט חשוב לבדוק גם את החנות המוכרת. יש לבדוק שהרכישה מאובטחת, שהשעון יגיע תוך זמן קצר ושהחנות מתחייבת לאחריות ומוכנה להחליף את המוצר או לזכות אותו לאחר החזרתו במקרה של אי התאמה.

ברינגר תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי שעונים ותכשיטים לגברים ונשים. כל השעונים והתכשיטים המוצעים ברינגר הם מוצרי איכות שנבחרים בקפידה רבה ומוצעים לכם במחירים אטרקטיביים ותחרותיים ביחס למחירי השוק. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר עוד היום בטלפון 050-2017112.

לקולקציית שעוני הנשים: לחצי כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן