Skip to Content

איך לבחור שעון לגבר

השעון הוא אחד מפריטי האקססוריז הגבריים המיוחדים. הוא יכול להעניק לך מראה אלגנטי, שובב או יוקרתי, לבחירתך. ברור כי היום, כשלכולם יש מכשיר נייד בכיס שמורה על השעה, הדיוק של השעון הוא לא הקריטריון החשוב ביותר בבחירתו. כיוון שנתון זה כבר לא העיקר, עולה לא פעם השאלה איך לבחור שעון לגבר ובכך נתרכז בכתבה הקרובה.

ישנם שלל סוגי שעונים לגברים והם נבדלים זה מזה בעיצוב ובאיכות. כדאי לזכור כי רוב הגברים יעדיפו לענוד את אותו השעון יום אחרי יום ולכן יש משמעות גם לאיכות וגם לעיצוב שיוכל להשתלב עם כל פריט לבוש. כמובן, אין שעון אחד שמתאים לכולם ולכן לאחר הסינון הראשוני של האיכות, אפשר להסתכל על מספר דגמים ולבחון אותם על פי הקריטריונים הבאים.

קריטריונים בבחירת שעון לגבר

שלל דגמי השעונים עלול להיות מבלבל במבט הראשון ולכן חשוב לעשות סדר ולבחון את הקריטריונים הבאים:

קוטר השעון

רצוי שתהיה התאמה בין גודל היד לבין הקוטר של השעון. שעון קטן מדי על יד גדולה עשוי להיראות מוזר ולעומתו שעון גדול מדי על יד קטנה ייראה בולט מדי. אפשרות אחת היא לבחור שעון שהקוטר שלו נע בין 3.5-5.0 ס”מ ואפשרות נוספת היא לזכור שאלו המידות ולכוון למידה הקטנה בידיים רזות ולהפך. כדאי לזכור כי הפרופורציות הן החשובות ולאו דווקא הגודל עצמו.

חשיבותה של הרצועה

נקודה חשובה שיש להתייחס אליה היא הרצועה. גם כאן, ישנן שלל אפשרויות והן נבדלות זו מזו בעובי, בצבע, בצורה ובאורך. כדאי שיהיו פרופורציות בין עובי הרצועה לבין השעון ובינה לבין היד. כמובן, רצועה עבה תתאים ליד גדולה ולהפך. גם הצבעים צריכים להתאים לשעון ולגבר שעונד אותו כשאפשר למצוא רצועות עור, מתכת ואפילו זהב. מבחינת האורך הוא יהיה בדרך כלל סטנדרטי וכדאי להתייחס לידיים רזות או גדולות במיוחד.

פונקציות

שעולה השאלה איך לבחור שעון לגבר יש לשאול מה הוא עושה בחיי היום יום וכיצד השעון ישמש אותו. האם הוא ישתמש איתו בבריכה או צלילה, האם השעון יהיה עליו בחדר הכושר, האם הוא הולך לפגישות עסקים ועוד. כל אלה הן שאלות חשובות כדי לדעת אילו פונקציות של השעון יעניינו את מי שעונג אותו. היום שעונים רבים מתאימים לא נהרסים מטיפת מים אך לא כולם מיועדים לשחייה של ממש. לא כולם מכילים פונקציות מתקדמות וזוהי נקודה שכדאי לחשוב עליה.

איך לבחור שעון לגבר במתנה

שעון הוא אחת המתנות המיוחדות שאפשר להעניק לגבר. זוהי מתנה מושלמת לאחר אירוסין, ליום השנה, לכבוד השחרור וגם רק כדי להביע אהבה. היום אפשר למצוא שלל סוגי שעונים לגברים גם באינטרנט והקניה יכולה להיות בטוחה, בלי לצאת מהבית. עם זאת, חשוב מאד לבחון את החנות, את מידת האמינות שלה, לבדוק תוך כמה זמן היא מציעה את המשלוח והאם היא מחויבת להחזרת הכספים במידה והמוצר יוחזר.

רכישה אינטרנטית יכולה להיות פשוטה, בטוחה והיא המתאימה ביותר בימים אלה ועם זאת החנות חייבת להיות מאובטחת ומאחוריה צריך לעמוד צוות מקצועי שיוכל לענות על כל שאלה.

ברינגר תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי שעונים ותכשיטים לגברים ונשים. כל השעונים והתכשיטים המוצעים ברינגר הם מוצרי איכות שנבחרים בקפידה רבה ומוצעים לכם במחירים אטרקטיביים ותחרותיים ביחס למחירי השוק. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר עוד היום בטלפון 050-2017112.

לקולקציית שעוני הגברים: לחץ כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן