Skip to Content

איך לזהות תכשיט כסף מזויף

אין דבר מאכזב יותר מאשר לגלות שהתכשיט שברשותנו מזויף. תכשיט נחשב למתנה מפנקת ובין אם אנחנו קונים אותו לעצמנו או אם אנחנו קונים אותו כמתנה, אנחנו רוצים לדעת שקיבלנו את התמורה המלאה עבור התשלום. בכתבה זו נבחן את הקריטריונים שיעזרו לנו לגלות האם התכשיט שמולנו מקורי או האם כדאי להמשיך הלאה ולחפש אחר תכשיט כסף אמיתי.

להימנע מחנויות מחשידות

לפני שנעבור על הקריטריונים שיכולים להצביע על כך שהתכשיט שיש מולנו הוא לא באמת מכסף, כדאי שנשים לב לחנות ממנה אנו מבצעים את הרכישה. חנות אשר נראית חשודה, שמציעה מחירים נמוכים בצורה לא סבירה, שלא מציעה אחריות לתכשיטים ולא יודעת לספק מידע עליהם, עלולה למכור תכשיטי כסף מזויפים. חנות שמכבדת את לקוחותיה ואת התכשיטים תציע אחריות, אפשרות להחליף את התכשיט ואפילו החזר כספי במקרה שנחליט שהוא לא מתאים לנו.

איך לזהות תכשיט כסף מזויף בשלוש דרכים שונות, ביתיות ופשוטות

ישנן דרכים שונות לזיהוי תכשיט כסף מזויף ואמיתי. מומחים ידעו להשתמש בטכניקות מתוחכמות, אך אנחנו יכולים להשתמש באמצעים פשוטים למדי ולעשות בחינה עצמית. שלושת הדרכים הבאות הן פשוטות וניתנות ליישום גם בבית וללא אמצעים מקצועיים:

דרך ראשונה – חיפוש מספר המוצר

תכשיט כסף אמור להגיע עם מספר המוטבע עליו. המספר גם צריך להופיע וגם צריך להיות ברור והוא אומר לנו עד כמה התכשיט טהור. אמורות להופיע על התכשיט שלוש ספרות כשיש להוסיף נקודה עשרונית בין השנייה לשלישית וזה אחוז הכסף הטהור.

דרך שנייה – מבחן המגנט

כסף וזהב לא נמשכים למגנט. ברזל לעומתם או פלדה וסגסוגת, יתחברו מיד למגנט וזהו סימן שהתכשיט שנמצא מולנו אינו אמיתי. ישנם מצבים בהם התכשיט מברזל או חומר אחר שנמשך לברזל והציפוי מכסף טהור. יכול להיות שעדיין נרצה לקנות אותו אך חשוב שנדע אם קיבלנו כסף או כסף מזויף.

דרך שלישית – גיר

הדרך הזו פשוטה יחסית וכל שנדרש מאיתנו הוא להשתמש בגיר, כמו של לוח. גירוד הגיר על התכשיט אמור לגרום לו להיות קצת יותר כהה אך עדיין הצבע שלו ישמר. אם לא נעשה שום שינוי אנחנו יכולים לחשוד שמדובר בתכשיט מזויף.

אמצעים מקצועיים שיגלו לנו אם התכשיט מזויף

לאלו מאיתנו שלא רוצים להסתמך רק על השיטות שציינו, תמיד אפשר לגשת לאיש מקצוע המומחה בתחום ולבקש ממנו לדעת האם מדובר בתכשיט מזויף או לא. אנשי מקצוע יוכלו לעשות בחינה מדוקדקת שלעתים תכלול גם את הדרכים הביתיות שציינו ובנוסף הם יוכלו להשתמש במשחה מיוחדת המכילה גופרית. השיטה אינה מומלצת לשימוש עצמי אלא רק אצל מישהו שיודע איך לזהות תכשיט כסף מזויף ולהשתמש בחומר זה.

קניה בטוחה של תכשיטי כסף באינטרנט

העולם שלנו נהיה יותר דיגיטלי מיום ליום וגם קניית תכשיטי כסף מתבצעת באינטרנט. חנות האינטרנט צריכה להציע קודם כל רכישה מאובטחת. עליה להציע אחריות מלאה לכל תכשיט שהיא מוכרת ולאפשר החלפה או אפילו החזרה במקרה של אי שביעות רצון. מעבר לכך כדאי שהחנות תבצע את המשלוח במהרה וחשוב שיהיה לה כתובת מסודרת וצוות שיעמוד לרשותנו.

ברינגר תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי שעונים ותכשיטים לגברים ונשים. כל השעונים והתכשיטים המוצעים ברינגר הם מוצרי איכות שנבחרים בקפידה רבה ומוצעים לכם במחירים אטרקטיביים ותחרותיים ביחס למחירי השוק. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר עוד היום בטלפון 050-2017112.

לקולקציית התכשיטים לנשים: לחצי כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן