Skip to Content

איך לבחור שעון יד

שעון היד הוא כבר מזמן הרבה יותר מאשר מוצר פרקטי שמראה לנו מה השעה. הוא אקססוריז שמספר מי אנחנו והוא עדיין המתנה המושלמת לגבר או לאישה אהובים. אם בתחילת דרכם נבחרו השעונים על פי מידת הדיוק שלהם, היום זה אינו השיקול. היום אנחנו רוצים לבחור את התצוגה המרשימה, הרצועה שתתאים לנו וגם מתייחסים לחומר ממנו השעון עשוי. ישנו מגוון רחב של שעונים לגברים ולנשים וכיוון שההיצע עלול להיות מבלבל, ריכזנו טיפים לבחירת השעון המושלם.

מראה

המראה הוא הגורם המוביל בבחירת שעוני יד. ההבדלים בין הדגמים השונים הם באופן התצוגה כשהמובילים הם אנלוגי מול דיגיטלי, הרצועה יכולה להיות מעור, ברזל, כסף וזהב ויכולים להיות בה אלמנטים שונים שמשדרגים אותה. המראה של השעון הוא הרבה יותר מעניין של טעם, הוא אמרה. השעונים הכבדים והמסיביים מעניקים פעמים רבות מראה רציני. השעונים הקלילים, העדינים, נותנים מראה הרבה יותר נינוח ושעונים שהמראה שלהם לא שגרתי אומרים על העונד אותם שחשוב לו להיות שונה. התשובה לשאלה איזה שעון כדאי לקנות תהיה תמיד תואמת את האישיות שלנו.

מחיר

המחיר של השעון יכול להיות אחד הפרמטרים החשובים והוא עוזר לנו לסנן את האפשרויות העומדות מולנו. מחירו של שעון איכותי יעלה מאות שקלים ויעלה מעלה עד אלפי שקלים. ההבדלים במחירים יכולים לנבוע מסיבות שונות ובהן החומרים, העיצוב, המותג ועוד. כך או אחרת, שעונים במחירים נמוכים במיוחד עלולים להתפרק או להגיע ללא אחריות. סינון המחיר יכול לעזור בבחירת השעון המושלם, להפחית את אפשרויות הבחירה ואנחנו יכולים למצוא את האקססוריז המושלם במחיר שמתאים לנו בדיוק.

מותג

ישנם שלל מותגי שעונים וחלקם ידועים ומוכרים כמותגי יוקרה איכותיים. אם ברור לנו איזה מותג אנחנו מחפשים, נבצע מראש את הסינון לפי מה שמתאים לנו. לעומת זאת אם לא חשוב לנו לבחור במותג זה או אחר נוכל להתייעץ, לשאול שאלות, להתעניין ולגלות גם מותגים ודגמים שלא בהכרח חשבנו עליהם. מותגים איכותיים ומובילים מייצרים שעונים חזקים, בעלי רצועה עמידה והם יחזיקו מעמד לאורך שנים.

מקוריות

בבחירת שעון יד כדאי מאד לוודא כי השעון מקורי ולא חיקוי של חברה זו או אחרת. המראה אמנם חשוב, אך חיקוי עלול לעלות ביוקר ולהתגלות במהרה כאכזבה. מכאן אפשר להבין כי חשוב לדעת איך לבחור שעון יד וחשוב לדעת היכן לקנות אותו. יש לבדוק מהי האחריות שנותנת החנות, לברר למי אפשר לפנות עם שאלות לאחר הרכישה ולוודא כי החנות מתחייבת לספק לנו את המוצר והשירות הטובים ביותר.

שעונים לגברים ולנשים

באופן כללי אפשר לראות כי גברים ונשים מתייחסים לשעונים שלהם בדרכים שונות. לרוב, גברים יחפשו אחר שעון אחד או מספר שעונים מועט ולא יחליפו אותם. הם ירצו לקנות שעון שישמש אותם שנים קדימה ולמעט אספנים או אוהבי שעונים גדולים, שעון אחד איכותי, יפה ומרשים, יהיה כל מה שנחוץ להם. לעומת זאת נשים רבות מחזיקות בשעונים כפריט אופנה ונוטות להחליף אותם לעתים קרובות ולהתאים אותם ללבוש. בדרך כלל נראה יותר שעונים אצל נשים לעומת גברים. הדבר משמעותי מבחינת בחירת השעון ובעוד שנשים יתייחסו אל הפריט כאל אחד מתוך מספר אפשרויות, הגברים הרבה פעמים יחפשו את השעון שיתאים להם בכל יום, בכל שעה ועם כל לבוש.

איך לבחור שעון יד באינטרנט?

בחודשים האחרונים אפשר לראות שהרכישה האינטרנטית עלתה בצורה משמעותית. בבחירת חנות השעונים יש לשים לב תוך כמה זמן מגיע המשלוח, האם ישנה אחריות של החנות למשלוח ולשעון, לוודא כי המוצר מקורי ולא להתפשר על אפשרות ההחלפה או החזר כספי במידה והשעון שמגיע לבית אינו לטעמכם. חנות מאובטחת המציעה מגוון ושירות מלא, היא המקום הנכון לפנות אליו.

ברינגר תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי שעונים ותכשיטים לגברים ונשים. כל השעונים והתכשיטים המוצעים ברינגר הם מוצרי איכות שנבחרים בקפידה רבה ומוצעים לכם במחירים אטרקטיביים ותחרותיים ביחס למחירי השוק. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר עוד היום בטלפון 050-2017112.

לקולקציית שעוני הנשים: לחצי כאן

לקולקציית שעוני הגברים: לחץ כאן

בחזרה למעלה
היי, איך אפשר לעזור? :) 16:12
דילוג לתוכן